rady....

17. září 2008 v 18:20 | *xsmile* |  ++tipy X triky

RADY

26.7.2008 18:32 | *xsmile* | _tipy a triky
1. Dobře se vyspěte
Kdo spí do sytosti, má menší hlad. Navíc má tělo ve spánku práci - regeneruje a na to spotřebovává kalorie, jak potvrzuje studie bostonské univerzity.
2. Pryč se solí
Jeden gram soli zadrží v těle téměř půl litru vody. Ta způsobuje otoky, které přidají na váze skoro půl kila.
3. Nikdy není pozdě
"Ach jo, dneska už jsem si dala pizzu, takže už nesejde na tom, jestli si dám ještě kousek dortu. Beztak už je pozdě začít držet dietu!" Chyba! Nikdy není během dne pozdě na to, abyste začaly jíst zdravě. Takže zapomeňte na myšlenky typu "všechno, nebo nic".
4. Jezte podle hodin
Když si kolem 15. hodiny dopřejete nějakou malou sladkost, nepřepadne vás okolo 17. hodiny obří chuť na sladké.
5. Mám opravdu hlad?
Zavřete na pár minut oči a představte si, že jste právě dojedly krajíc chleba. Ještě pořád jste tak lačné? Pořád máte tak velký hlad? Pokud ano, dejte si něco k jídlu. Pokud ne, tak to byl falešný poplach.
6. Co dokáže hořčík
Tento minerál likviduje stres a vyrovnává výkyvy nálad, které jsou často zodpovědné za touhu po čokoládě nebo jiných sladkostech. Vyplatí se užívat ho jako doplněk.
7. Kolik jídel denně?
V zásadě je pět jídel denně na udržení štíhlé postavy ideální, neboť pak zůstává hladina cukru v krvi po celou dobu přibližně stejná. Toto pravidlo byste měly ale porušovat, pokud máte nadváhu, neboť u lidí, kteří jsou při těle, je vnímání sytosti často narušeno a jejich svačinky jsou pak poněkud vydatnější, než je záhodno.
8. Vyčistit zuby!
Čistění zubů po každém jídle nám ušetří nejen nějakou tu návštěvu u zubaře, ale chuť máty peprné zahání také chuť na sladké.
9. Kuchyň na dva zámky
Po večeři všechno ukliďte. Nádobí umyjte nebo naskládejte do myčky. Vypněte světlo v kuchyni a je-li to možné, zamkněte ji. Zamčené dveře vás pak zastaví a donutí si dvakrát rozmyslet, jestli opravdu chcete něco "štípnout" z lednice.
10. Pijte chytře
Slavíte? Tedy: 0,2 l střiku z bílého vína má 220 kJ, stejné množství koktejlu Caipiringa 920 kJ, Pina Colada dodá 780 kJ a Mojito dokonce 900 kJ.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama