tipy jak být štíhlejší...!!!?

14. září 2008 v 16:04 | *xsmile* |  ++tipy X triky
Vyhýbejte se všem umělým přísadám a chemikáliím. Nahraďte je domácími bio výrobky. Zdraví máme jedno.
Vyhýbejte se všem umělým přísadám a chemikáliím. Nahraďte je domácími bio výrobky. Zdraví máme jedno.
Vyměňte těstoviny
Nevzdávejte se svých oblíbených těstovin, pouze nahraďte pšeničné celozrnnými. Supermarkety jich nabízejí spoustu, jako třeba špaldové a pohankové. Všechny mají nižší glykemický obsah než pšeničné těstoviny a jsou navíc bohatší na vlákninu.
Jezte více polévek
Dietologové z Pensylvánské univerzity jedli kvůli své studii celý rok dvě misky vývaru denně, například ke svačině. Během studie zhubli o polovinu víc než kolegové, kteří tělu dodali stejný počet kalorií ve formě nízkotučných svačin. Zkrátka, nejezte polévky pouze k obědu. Domácí polévky z nízkokalorické zeleniny, jako je mrkev, pórek a dýně, jsou vynikající svačina takřka kdykoliv.

Na vaření - olej ve spreji
Je to skvělý způsob, jak snížit na minimum množství tuku při vaření a při­tom pokrmu uchovat tu správnou chuť. Běžně jej seženete v dobře zásobených supermarketech a nebo obchůdcích, specializujících se na lahůdky. Pro zpestření ho můžete naplnit bylinkami, které zjemní chuť.
Vynechte steaky
Namísto hovězího a vepřového masa vyzkoušejte zvěřinu, pštrosí a nebo buvolí maso. Všechna tato masa obsahují málo nasycených tuků, ale přesto jsou nabitá proteiny a železem.
Zelené potraviny
Zkuste si koupit doplňky stravy, obsahující mořské řasy bohaté na živiny, výtažky z travin, zelených druhů zeleniny, bylinek, ovoce a plodů. Obsahují nejen málo kalorií, ale hlavně udrží vaše mlsání na uzdě.
Povzbuzující tabletky
Cvičíte, ale stále nehubnete? Zkuste carnitin - aminokyselinu, která pomáhá tělu efektivněji spalovat tuky. Užívání jedné tabletky ráno na lačno a pak další zhruba dvě hodiny před cvičením vám dodá energii a zrychlí spalování tuků během cvičení.
Nebojte se tuku
Samozřejmě toho správného tuku. Snězte 20 minut před jídlem něco, co obsahuje vícenenasycené tuky. Váš mozek si bude myslet, že jste sytá, a vás to tedy nebude lákat k tomu, sníst spoustu jídla. Zkuste například humus se zeleninou nebo směs oříšků.
24 hodinový detox
Potřebujete superrychlý detox? Vyzkoušejte jednodenní plán s citronovou šťávou, která vám pomůže shodit až jeden kilogram rychle a hlavně bezpečně. Vypijte 4 sklenice 'citronády' - (2 lžíce citronové šťávy, špetka kajenského pepře, 3 dcl vody a nakonec 2 lžíce přírodního javorového sirupu).
1 sklenici si dejte půl hodiny před snídaní - (čerstvé ovoce, mandle a jogurt), druhou 10 minut před dopolední svačinou - (banán a hrst semínek). K obědu si dopřejte čočkový salát. Třetí sklenice citronového koktejlu na vás čeká zhruba 10 minut před odpolední svačinou - (hrst nesolených oříšků a sušeného ovoce). Poslední citronádu si vypijte 10 minut před večeří (ryba vařená v páře).
Užívejte probiotika
Dávka 'přátelských' bakterií vám pomůže nejen odstranit nadýmání a uleví zažívacím obtížím, ale také nastartuje imunitní systém (střeva obsahují nejvíce imunitních buněk v těle).
Vyřaďte umělá sladidla
Light nápoje a umělá sladidla používáme, když nás honí mlsná. V podstatě ale po nich dostaneme ještě chuť na opravdový cukr. Vyhněte se tedy všemu umělému a používejte na slazení 100% javorový sirup, xylitol a nebo přírodní cukr.
Vynikající je také nektar z agáve, tedy sladidlo s velmi nízkým glykemickým indexem (vše je k dostání v obchodech se zdravou výživou). Tato sladidla můžete používat nejen do nápojů, ale také na vaření a pečení.
Jezte papáju
Obsahuje více trávicích enzymů než jakékoliv jiné ovoce - a pokud si ji dáte před jídlem, může podpořit zažívání a také využívání tuků z jídel. Jíst ji můžete v čerstvém stavu a nebo ve formě pyré.

Pět superpotravin pro zaneprázdněné ženy

>> Červená řepa: Tento čistič krve a detox. prostředek pomáhá také při celulitidě a nadýmání. Na přípravu nápoje vymačkejte půl čer. řepy, 4 mrkve, půl jablka a zázvor.
>> Fazole jsou nejlepším přítelem toho, kdo drží dietu. Obsahují karbohydráty s nízkým glykemickým indexem, mají nízký obsah tuku a obsahují proteiny. Zasytí, ale neztloustnete.
>> Kapusta: Věřte nebo ne, obsahuje více vápníku než mléko. Má málo kalorií, ale je bohatá na vitaminy A a C a také spoustu minerálů. A co je na tom nejlepší - chutná, zasytí a snadno se připravuje.
>> Vejce: jsou bohatým zdrojem proteinů. Odborníci zjistili, že lidé, kteří jedli dvě vařená vejce k snídani, přijali během dne o 400 kcal méně, než když jedli dalamánek.
>> Jablka: obsahují pektin, který zasytí, pročistí a poradí si s tuky. Jezte je se slupkou, obsahuje většinu vitaminu C.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama